fredag 10 december 2010

Ursäkta ursäkta, men jag har faktiskt sovit i Umeå de senaste två nätterna så jag har rent ut av inte hunnit skriva något. Egentligen skulle jag hemåt igår men jag sovde över en natt till så att jag slapp köra åt och fram. I onsdags sovde jag som sagt över hos Tessan och igår sovde jag över hos Peter och Clara :)
Jag kom hem före middag idag och vi har nyss trått i oss var sin pizza, jag, Gurra och Michael.
Jag har just inhandlat lite julklappar men har en del kvar men jag tror att det blir bra bara det hinner komma innan jul haha! Jag har inte så bra framförhållning nämligen!
Nu ska jag fortsätta på utmaningen och eftersom jag har glömt en dag så blir det två den här gången. 


Först - Mina föräldrar:
Mina föräldrar är Helena och Kenneth. De träffades i unga år och fick först mina två bröder och 3,5 år senare fick de mig. Mamma har jobbat på affär och som städerska. Pappa som skogslärare och skogsarbetare. Nu för tiden är mamma sjukpensionär då hon har både en cancer som heter Myelom samt bröstcancern som hon fick här i höst... Pappa gör ingenting vitt jag vet. Han kanske dricker alkohol med tanke på att han är alkoholist. Ja så det kan gå!
Mamma är hur som helst världens starkaste människa - en riktig överlevare! Och pappa han var den bästa pappan i världen - innan spritens djävul tog över honom...
Jag måste bara nämna min låtsaspappa (mammas karl) Hans också eftersom att han är så bäst! Dessutom har ju faktiskt morbror Björn ställt upp för oss barn hela livet så han är ju guld värd! :)
De är alla mina föräldrar kan man väl säga :)


Nu till dagens - Det här åt jag idag:
Till frukost blev det filmjölk (laktosfri OCH god, tänk er det!) och müsli. Till lunch blev det ycklingfiléer och stekt potatis med BBQ-sås från restaurangen NH på Universitetet. Till middag blev det Sandwichpizza från grillen. Mums!


Nää, morgondagen blir bättre med uppdatering för nu måste jag skynda mig på jobbet. Ikväll står sällskapsspel på schemat och jag ska ta med mig några få se om någon vill spela med mig ;p
Hej svejs allesammans, och glöm inte att rösta på Minnah!! :)

Inga kommentarer: