måndag 6 december 2010

Bilden hämtad här.
Här ligger jag hemma i soffan och har nyss sett på Svenska Hollywoodfruar. Jag älskar verkligen Maria Montazami. Hon är så fantastisk och så oerhört rolig!
Tänkte slänga upp lite bilder från slutet av Stockholmstrippen också. Det blev lite mycket att göra där sista dagarna så jag hann inte skriva något...
 Det blev en till spelkväll hos Anna och Jonas :)
Och naturligtvis en till kväll på Pub Anchor. Denna gång blev det vitlöksbröd till förrätt...
 ...och Black & White för mig till varmrätt och en Anchor-burgare till Gurra :)
 Vi drog en sväng till grabbarna Grus också...
 Jag och Gurra var redo (Gurra hade faktiskt nyvaknat hahaha) inför Avantasia igår kväll...
 ...och så började de sjunga...mmmm! Jorn Lande och Tobias Sammet nedan...
 Sammet och Bob Catley :)
 Michael Kiske och Kai Hansen :)
 Grabbarna + Amanda Somerville i bakgrunden :)
Ja, så såg det ut. Det var en tjej bredvid mig som hade en systemkamera och joo, jag hade gärna haft en sådan jag också. Snacka om att det var kvalitet på de bilderna!
Imorgon tänkte även jag starta en 30 dagars utmaning här på bloggen. Både Mli och Anna kör på för fullt, och jag är ju inte sämre än dem! (fast jag har ju även en hemtenta som ska fixas imorgon också!)
Nu blir det sängen.
God natt allesammans!

1 kommentar:

Mli sa...

Nästa gång får du höra av dig så får du låna min systemkamera. Den måste vara perfekt för sånt här, liten och behändig som den är :)