fredag 31 december 2010

Idag är en bra dag. Fint väder och det kommer att bli en trevlig kväll!
Jag har faktiskt fått sova relativt bra i natt och äntligen har jag tagit mig i kragen och pratat med Anna E här i Burträsk om att få en behandling för stress och kanske kolla ryggen också. Det känns så otroligt skönt och jag ska beställa en tid efter den 10e. Bara det att jag kom mig för att kolla om det fanns hjälp att få känns toppen. 2011 ska bli ett bra år ;) Fast alla mina år har varit bra. Jag är inte bitter. Men det är faktiskt fruktansvärt jobbigt att leva med denna magkatarr som jag nu har haft i ca 5 månader. Den tär verkligen på mig.
På måndag börjar jag med tentan men jag är inte ens nervös inför den. Det här ska gå toppen!
Förresten så skrev läraren igår att en annan lärare inte hade hunnit rätta tentan klart och därför skulle vi inte få besked förrän på tisdag. Det konstiga är ju att flera redan har fått svar. Jag kommer att gå i taket efter jag har fått svaret. Jag blir såååå arg. Nåja!
Nu ska jag bara ta det lugnt i några timmar innan jag hoppar in i duschen och gör mig i ordning inför kvällen.
GOTT NYTT ÅR på er allihopa!

Inga kommentarer: