onsdag 29 december 2010

Hämtad här
 Måste bara berätta att jag och Gurra här i höst har tävlat om vem som kan gå ner mest i vikt. Eftersom ingen av oss i princip har tränat något alls sedan vi bestämde det så var det rätt kul att ikväll göra slutvägningen. Vi har inte vägt oss något tillsammans förrän nu... Vi bestämde att ifall vi båda hade gått upp så hade vi båda förlorat även om det skiljde i kilon... Nåja, nu slutade då ju det hela med att vi båda hade gått upp lika mycket i vikt. 1,2 kg vardera. Typiskt fast ändå skönt att vi hade lika mycket ;)
Efter vi hade vägt oss så såg vi på Vad blir det för mat?. Tror ni att vi blev lite sugna kanske? Nu ligger vi på var sitt hörn i soffan och dreglar och önskar att vi fick äta en massa gott. Men jag vet ju att jag inte kan sova då, om jag äter före. Det är ett helvete att inte kunna äta på kvällen ska jag tala om för er. När man är van att ha gjort det hela livet men sedan börjar må så fruktansvärt dåligt av det fast ändå känna sig exakt lika hungrig...det är inte kul. Men jag vet också att det går över tids nog...
Nu ser vi på Morden i Sandhamn som vi missade förr här i jul.
Hej hopp allesammans!

1 kommentar:

GLas sa...

Inga kommentarer :-)