onsdag 1 december 2010

 Det här åt vi minsann till lunch idag. Gurra åt raggmunkar med rårörda lingon + bacon till. Jag åt smördegsinbakad laxfilé med ugnsbakade rotfrukter och vitvinssås. Mums var det!
Så här såg jag ut efteråt... Jag har alltid tänkt som så att när magen är större än brösten så är det inte bra... Så vad gör jag nu? Nä men okej då, jag blir faktiskt sådär varje gång jag äter i princip. Det värsta var nog att kappan jag köpte igår såg ut som att den skulle spricka idag efter lunchen. Alltså helt allvarligt. Det är sjukt. Och som Camilla trodde på fb för att jag mådde illa idag (hon trodde att jag var gravid) så förstår jag om fler tror det efter att ha sett den här bilden haha. Tänk om det hade varit såväl!!!! Nåja, nu känns magen lite lättare men då är det dags för middag snart istället då...
Så här ser i alla fall hotellrummet ut som jag är i nu, och som vi ska bo i resterande dagar. Jag sitter just nu under täcket i sängen och försöker plugga lite men tänker mest på att jag borde köpa skor då mina älskade grå stövlar hade gått sönder igår...eller tidigare, men jag märkte det igår då jag blev så blöt hela tiden. Det är ett stort hål just ovanför sulan...buhuuu... Det är faktiskt mina favoriter under vintern och jag har ju bara haft dem i 3 år?!
Nä nu ska jag plugga mer och invänta Gurra. Kanske att vi hittar på något med Anna och Jonas ikväll. Vi får se hur vi har det :) Tentan kommer ut på en timme så då ska jag se hur det känns... Vi ska förresten sitta på Skype imorgon också, jag och de andra i basgruppen för att kolla igenom frågorna tillsammans. Det känns ju toppenbra det! :)
Hej hopp!

Inga kommentarer: