fredag 24 december 2010

Äntligen har julstämningen infunnit sig hos mig igen efter att ha varit borta ett tag...
Idag har förberedelserna varit många och nu är jag slut.
Mitt på dagen fick jag besök av Linnéa som hade med sig denna fina blomma :)
TACK! :)
Borden är fixade och nu väntar de bara på julmaten som alla kommer med imorgon ;)
Jag känner mig förkyld vilket inte är bra men heller inte ovanligt för att vara jag...
Ikväll har vi lyssnat på p4 och slagit in julklappar, druckit glögg och ätit det godaste jag vet just nu; WB-ost på pepparkakor. Mums!
 Fick också en tidig julklapp av Gurra. Den var till oss båda två :) Ni kan ju gissa vad det var genom att titta på alla fina kort ;)
Nä nu ska jag bege mig mot sängen. Imorgon blir det att plocka bort lite och dammsuga så är allt klart.
GOD JUL på er alla!
 psst...utmaningen återkommer efter julafton...

1 kommentar:

Anna sa...

Ja, han är så fin så =) blev en riktigt fin julklapp =) kram