onsdag 1 december 2010

Efter att ha avnjutit både en plankstek och denna goda efterrätt som bestod av flammberad camembert med hjortron + vaniljglass...
...samt att Gurra fick sig en stor öl vilket gjorde honom lycklig för stunden tror jag...
...så gick vi hemåt mot hotellet, och vem möter vi på vägen? Jo, Emma V. Hur stor är chansen?! För er som inte vet vem det är så är det i alla fall en gammal barndomsvän från "grannbyn" ;) Hon var hemma i Skeå för några veckor sedan och då träffades vi hos Linnéa. Jaja, väldigt komiskt var det i alla fall haha!
Och nu ni...efter middagen, dvs. nyss, såg jag ut såhär:
Det här måste vara ett skämt. Vad har hänt med min mage? Jag tror att jag är gravid med mat alltså! Till och med Gurra sa att det måste vara rekord!!!
Nää, nu har vi sett Maria Wern och snart blir det att sova. Imorgon blir det hemtenta för hela slanten!
Sov gott allesammans!

1 kommentar:

Anonym sa...

Helt säker på att du inte blivit skengravid? Eller för den delen kollat så du inte är gravid?