tisdag 7 december 2010

Utmaningen - Dag 01 - Om mig
Ja det här är jag då. Jag föddes 1987 och fick namnet Eva, Maria, Katarina Bohman. Jag är 170 cm. lång och har strl 38 på skorna. Vad jag väger förblir osagt. Det är då mindre nu än för ett år sedan i alla fall - och mindre ska det bli :) Redan som ung gillade jag att vara cool. Mest då i killkläder men vad gjorde det? Jag fick ha hockeyfrilla och rosa runda glasögon ett antal år innan mamma förstod bättre, eller nått, och lät hela håret växa. Jag har vuxit upp med mina två äldre bröder (tvillingar), min mamma och min pappa. Under uppväxten gick något fel...jag började lyssna på hip hop. Som tur var så gick den perioden rätt snabbt över och jag fann hårdrocken. Under resten av mitt liv är det den som kommer att förgylla dagarna! Jag har alltid varit en social människa som gillar att ha folk runt om mig. 
Mina intressen under åren har varit i princip likadana; fotboll, hockey, åka inlines, sitta och slöa framför datorn, åka skidor, köra skoter, spela spel och äta en massa mat. Jag föddes till köttätare och kommer sådan att förbli. 
Nä nu får det räcka för idag. Det är en ny dag imorgon - med en ny utmaning! 
God natt allesammans!

Inga kommentarer: