söndag 12 december 2010

Oj, alltså tiden går verkligen fort, särskilt när man är ledig. Dagen har bestått av sömn fram till kl 12... Efter det så har jag klätt julgranen, städat, lagat mat, fått besök och suttit och babblat på så klockan bokstavligen flög iväg! Jag som skulle höra av mig både till Emeli och Rebecca men klockan var redan 22.00 då jag tänkte göra det! Nåja, jag har i alla fall haft en mysig kväll med Sara och Tina. Vi har som sagt babblat på och sedan har vi spelat kort. Vi har också käkat en massa ostkrokar, lite choklad och druckit julmust och glögg.
 Nu är klockan strax 02.00 och jag börjar känna mig lite smått trött så jag tror att det blir sängen snart.
Först tänkte jag bara skriva lite om dagens ämne: Vad är kärlek?
Kärlek för mig är när man tycker om någon så otroligt mycket så att man inte vill vara med någon annan. Ja alltså klart att man kan umgås med vänner och sånt men kärlek för mig är att inte vilja hitta någon annan helt enkelt. Kärlek för mig är Gurra. I alla fall de senaste 7 åren och förhoppningsvis långt framöver också! Jag tror att man aldrig kan säga vad som kommer att hända framöver utan bara se på hur man känner nu, men jag är ändå rätt säker efter dessa år att det kommer att fortsätta finnas kärlek mellan oss. Förhoppningsvis samma starka kärlek som finns än så länge. Och på något konstigt sätt så blir den annorlunda fast ändå starkare för var dag som går. Kärlek är något jag hoppas att alla får uppleva :)
 Nu ska jag hoppa i säng och sova länge, så god natt på er!

1 kommentar:

Rebecca sa...

Jo DIN MUPP!! Du skulle ju höra av dig :)!! Men som vanligt så är man ju ganska van vid detta laget juh haha....aja vi hörs väl nästa år typ hjihi