tisdag 7 december 2010

Har nyss käkat middag. Mums var det! Få se om jag behöver mer eller inte. Jag har slutat äta Omeprazol på morgonen nu och jag kände av det idag genom att jag blir så fruuuuktansvärt hungrig. Jag kan typ äta hur mycket som helst. Och så här första dagen har jag tänkt tillåta mig att göra det också. Det är väl egentligen det att magsyran ökar så mycket så att maten förbränns så pass snabbt att jag hela tiden känner hunger. Snart är det personalmöte på jobbet. Hoppas att jag hinner hem till Desperate Housewives bara ;)
Jag sa ju för övrigt att jag skulle anta en utmaning jag också...den som Mli och även Anna kör på för fullt.
Nu ska jag göra mig klar för att dra iväg. 
Återkommer med utmaningen senare ikväll! :)
Hej svejs!

1 kommentar:

Simone Wennberg sa...

Det är lungt, jag har ju inte heller hört av mig något mer. Vi har också massa nu innan jul, jag storknar snart! Men sen har vi ju juluppehåll ett tag då man kan samla lite klrafter, förhoppningsvis. Och då borde vi kunna klämma in en promenad!