fredag 3 december 2010

Så här hade jag påbörjat ett inlägg igår: Uuäähh så mätt jag var i morse haha! Jag åt endast ett päron till frukost och så trådde jag i mig en macka från Sandy's till lunch. Nu är jag hungrig igen men snart kommer Gurra tillbaka från jobbet och då blir det nog mat på MAX om jag får bestämma ;) Fast jag tror till och med att han är mer sugen på det än vad jag är, så det blir nog bra!
Haha just ja, du anonyma som kommenterade: jag är inte gravid :) skengravid kanske men kan man vara det bara när man har ätit i så fall? ;p
Nu är det en ny dag och jag ligger i sängen fortfarande. Gurra kom just tillbaka från frukostbuffén med en massa gott till oss så nu ska vi hugga in på det ;) 
Måste bara först berätta att vi var hos Anna och Jonas igår kväll. Jonas var i och för sig borta nästan hela tiden och Gurra satt och jobbade vid datorn så jag och Anna passade på att spela kort...
Vi spelade 500, vänd-tia och dam... Vi höll på att skratta ihjäl oss...
...och här är jag, den seriösa vinnaren av alla spelen ;)
Vi får väl se om Anna vill ta revansch ikväll ifall vi skulle hitta på nått!
Nu ska jag äta detta goda ;)
Ha en bra dag allesammans! Själv ska jag sitta med tentan...

1 kommentar:

Rebecca sa...

Halloj min bäste katta:) Jo klart vi måste ses:) Du vet ju att jag bara är hemma om dagarna så hör av dig så hittar vi på nå juh!! Måndag ska jag in och simma och storhandla mat. Simma gör jag ju på ons och fre med kanske vi passar in någon av dom dagarna då jag är innne i stan..Ring mig