tisdag 31 augusti 2010

Teorier hit och teorier dit. Det känns som att hela mitt liv är uppbyggt av en massa lärandeteorier helt plötsligt. En del känns likadana medan vissa är totalt olika och varför känns det som att jag måste välja vilken jag tycker är bäst och vilken som är sämst? Det känns nästan som att jag ska rösta på vilken teori som jag tycker stämmer in med vad jag har för värderingar osv. Jag fattar inte ens vad jag har gjort idag men jag tror ändå att jag är klar med pluggandet för den här stunden i alla fall. Nu ska jag invänta boken som förhoppningsvis kommer imorgon och läsa den innan nästa onsdag.
Men bara för att pluggandet är klart för stunden så innebär inte det att jag kan sitta här och lata mig, nej nej. Jag måste städa nu innan jag ska börja laga middag och sedan bege mig på jobb från 18-ca. 21-tiden ikväll. Imorgon går jag skola. Jag börjar 8.30 så då ska jag passa på att åka buss. Jag slutar 13.30 så då jag ska åka buss till Ånäset och lifta med Linda hit hem. Det blir ju bra! :) Jag har som inget att göra på skolan under eftermiddagen heller eftersom att jag nu läst dessa teorier osv. Känns i alla fall skönt att vara klar med det. Fast klar och klar. Jag ska ju faktiskt förstå något också och för att veta om jag har fattat rätt så ska jag sätta stackars Gurra på att läsa igenom allt hehe. Han kommer att få det jobbigt dessa 3,5 år...
Var för övrigt och spelade innebandy igår igen. Eftersom att jag inte hinner på fotbollen i veckan då jag jobbar så passade det ju bra med innebandyn istället. Jag fattar inte hur jag kan vara så dålig på innebandy helt plötsligt? Är det motståndet och ett helt annat tempo som gör det? Eller har jag helt tappat allt fokus på hur man spelar? Jag blir tokig när det bara går åt fanders...Jaja, förhoppningsvis blir kontrollen och kondisen bättre med tiden :)
Ingen bild har jag att bjuda på idag heller. Nu måste jag skynda mig!

Förresten...Audi-och Volvoägarna ;), jag kan ju inte skicka iväg mina biltvättare och polerare till er...de har ju fullt upp med mig och mina bilar ;) Däremot kan ju NIII ta och dra er hitåt snart tycker jag :))

Hej svejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi ska fundera på en burträsk resa snart, då får vi ju se Burträsk i höstskrud. Frågan är om vi vågar och hur gurras hälsotillstånd är efter hårdpluggandet!
Tillveckan börjar älgjakten coh då har jag både man och son borta. SOnen ska ju låna pappas gevär och tvärtom. Maken är inte helt övertygad om det är en bra deal!!!!
Vi hör av oss!!