tisdag 17 augusti 2010

Det har varit sommarväder idag naturligtvis. Det var snäppet för varmt för mig men jag överlevde ju som tur var ändå ;)

Himlen var så här blå (+ ännu blåare i verkligheten ;p)
Och gräset var så här grönt...
Dags att dra ut och fiska. Sara är nöjd ;)
Det var fint på Renbergsvattnet idag...
Vi fick några små aborrar + en lite större. Nästan större än hela hon ;)
Jag var visst också glad i mina flugbrillor ;)
Och när jag kom hem stressad inför fotbollsträningen så stod detta klart på bordet. Kan man ha mer tur än så?
Nu är jag åter hemma igen efter fotbollsträningen som gjorde att jag fick lite ont i bröstkorgen eftersom jag har varit förkyld så mycket och inte är riktigt fräsch ännu. Jag ska nog ta mig en macka eller två. Jag har ju faktiskt bara käkat frukost och middag dessa dagar så jag behöver något på kvällen då ;)
Jag ser även på Ja, vi elsker Hollywood, det är ju faktiskt ändå rätt roligt haha.
I morgon blir det att dra in till stan igen. Jag behöver linsvätska och så ska jag träffa min jobbcoach för sista (?) gången... Jag ska även passa på att hälsa på Maria som är hos Jon i veckan :) Det var ett tag sedan så det ska bli nice! Skulle ha velat hinna hälsa på fler också men tiden räcker inte till! Ska på middag hos mormor med hon och mamma och sedan på styrelsemöte i Ljusvattnet.
Ha en bra kväll alla!

Inga kommentarer: