måndag 23 augusti 2010

Datorn har fått fnatt. Den ser konstig ut. Allt är fykantigt, ingenting är 3D och allt är mindre än vanligt. Dessutom vill den börja göra diskkontroll igen, vilket den började göra förr i år också. Vad ska man göra åt det här egentligen? Jag är ingen dataexpert så jag har då rent ingen aning. Nåväl, jag ska i alla fall idag ligga i soffan en stund till och sedan får jag se om det blir innebandy ikväll eller inte. Igår sträckte jag nämligen ryggen rätt rejält och när jag la mig i sängen igår kväll så gjorde det riktigt ont. Jag lyckades ju naturligtvis sträcka mig just innan jag hade hoppat ner i bassängen på badhuset inför livräddningsövningarna så när jag kom ner i vattnet och skulle pröva simma så gick det inte alls. Det var bara att kliva upp igen och skita i den övningen.
Vi hade annars en trevlig och intensiv planeringsdag igår på ungdomsgården.
På kvällen for jag och kollade på mitt fotbollslag som körde över Fromheden och vann med 7-0. Det var roligt att se i regnet... Efter matchen for jag till Brännfors och var med Sara och Lisa. Vi spelade Rummy och nej, jag vann inte. Sara vann. Typiskt.
Nää, om man skulle ta sig i kragen och äta lite kanske. Jag har ingen matlust längre. Jag vet inte vad jag har kommit in i för stadie men det kanske är nödvändigt så att jag inte äter ihjäl mig haha.
Ha en bra dag allesammans!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heej! :) Haha, jo de va ju då det. Och då va jag inte gravid :D men som sagt så är jag ju det nu, och de känns verkligen hur kul som helst! En riktigt fin julklapp ;)
Allt bra med dej då? Kram Anna