onsdag 4 augusti 2010

Sitter just nu och ser på andra delen av Honungsfällan. En norsk kriminalserie. Den verkar vara rätt bra faktiskt. Jag såg lite av första delen också men sedan begav jag mig ut på en joggingrund. Det blev dryga 3 km i regnet och efteråt gjorde jag 60 situps och 20 rygglyft. Jag slet eftersom att jag ville gotta mig i detta:
Jag är så glömsk att jag inte kommer på om somrarna att vi faktiskt har både jordgubbar och hallon ute på gården men som tur är så kommer Gurra ihåg det ;) Nu har jag ätit alldeles för mycket så det var då tur att jag tränade före.
Jag tror för övrigt att jag har hunnit med de flesta av dagens punkter:

* Färga håret
* Färga ögonbrynen (samtidigt som håret) - Jag sket i det!
* Få en stor fisk att hinna tina till middagen - Gurra hjälpte mig!
* Laga fisk och göra potatismos - (typ stuvade potatisar blev det)
* Handla innan jag lagar maten
* Packa och bestämma vad jag ska ha med mig till Stockholm
* Dra ut på en joggingtur
* Styrelsemöte i Ljusvattnet 19.00...får inte glömmas bort! 

Jag är helt enkelt nöjd med dagen! (Som om att detta skulle vara mycket att göra på en dag haha)
Nu ska jag sova så att jag orkar mig upp tidigt i morgon. Vi ska ju köra till Umeå och flyga därifrån 10.10 så det blir en dryg morgon... Men men.
Sov gott allesammans! :)

Inga kommentarer: