tisdag 24 augusti 2010

Okej...det här blev ett litet minnesinlägg eller nått haha. Jag längtar nämligen så mycket efter, inte bara hösten, men bland annat den. Nu hade jag inte så bra höstbilder men ser ni inte så mysigt det är?




 För att inte tala om hur mysigt det vore att sno den här mysproppen någon dag :)
Tänk när man får vakna upp, titta ut och se något så här vackert då :)
Ibland längtar jag verkligen tillbaka till Östervik (Bjurholm) också...gååååården!
Och nog för att jag inte tycker särskilt bra om sommaren så har det ändå varit en skönare sommar i år mot för förra året då vi i början av juli satt och försökte njuta av surströmmingen i kylan...
Men mest av allt så längtar jag ändå efter julen...
För övrigt så är jag liggandes med ryggont även idag. Jag hoppas verkligen att det blir bättre innan fotbollsträningen ikväll.
Ha en fantastisk dag allesammans!

1 kommentar:

ANNA sa...

Åh tänk så kul att vi faktiskt har nåt gemensamt katarina!!!!! Längtan efter JULEN!!!