torsdag 19 augusti 2010

Tandläkaren stod först på schemat idag. Tänderna såg bra ut och jag skulle till och med få flytta ner ett steg på den där försäkringsstegen eller vad man nu ska kalla den. De tog bort lite tandsten och det gjorde ont som tusan i år, jag vet inte varför men. Efter tandläkaren så hann jag städa, tvätta och diska. När jag var klar med det så var klockan bara 13.00. Då tog jag mig en stor kopp kaffe och satte mig för att se den där dokumentären om Sverigedemokraterna - Dom kallas rasister. Det var ju fasen helt sjukt och jag blir så förbannad över att det finns så korkat folk där ute. Nåja, när jag satt och såg så kom Sara och Nicke och de stannade till middagstid, då drog de mot stan och jag gjorde älgköttfärs och spaghetti eftersom att Gurra önskade det till middag ;)
Det såg finare och godare ut i verkligheten ;)
Han kom visserligen inte hem förrän 19.30 men han åt det då :) Jag åt jag och sedan drog jag på fotbollsträningen. Hann träna i nästan 45 min. då det blev för jobbigt för mig. Jag hade tungt att andas idag. Det var nog ryggen visade det sig för när Rille sträckte på mig så knakade det en storknak och sedan blev jag heeelt slut i kroppen. Nu ligger jag i soffan efter en kokhet dusch. Jag som aldrig brukar duscha varmt men nu var det hur skönt som helst. Nu ska jag ligga här en stund och dricka min Loka i hopp om att även magen ska bli bättre innan det är sängdags. I morgon blir det en lugn dag/kväll då jag ska ladda inför jobb på lördag och söndag.
God natt! :)

3 kommentarer:

Jonas sa...

Jag har inte sätt dokumentären än men Lena Sundström är riktigt bra, jag såg henne i "Världens lyckligaste folk".

Daniel sa...

Lena är en stark motståndare till SD, så att svt låter henne göra en dokumentär var inte direkt oväntat.

Jag blev nersparkad av invandrare som sa "ey, vad kollar du på jävla svenne". Är jag rasist om jag röstar på SD?

Majoriteten av rån och misshandlar begås av invandrare samtidigt som majoriteten av offren är etniska svenskar, är inte detta rasism?

I Oslo begicks alla överfalls väldtäkter under 3 år av icke västliga invandrare samtidigt som en kraftig majoritet av offren var etniska norskor, är inte detta rasism?

Det jag vill säga är att alla SD:are inte är några blåsta rasister.

Då önskar jag dig en trevlig dag, tack för mig.

Simone Wennberg sa...

Haha, när jag vet! jag fick inte se tre kronor för mamma. Eller fick och fick, men hon hatade det i alla fall så jag kunde aldrig se det hemma:P

En tavla kostar ca 700, beroende lite på motiv och storlek.
SKicka mig några kort på mailen så ska jag se vad jag kan göra, viss bilder blir mycket bättre i svartvitt än orginalet:P