söndag 15 augusti 2010

Nu ska jag lägga ut en massa foton som jag inte har hunnit med att göra ännu så håll koll ;) Jag börjar med Stockholmsresan:


  Gurra var sugen på en whopper hela helgen men det blev aldrig någon...
Det blev vitlöksbröd, plankstek och kött med pommes på Pub Anchor istället ;)
 Vi gick mot Junibacken och mötte Janick Gers från Iron Maiden...jag såg helt galen ut men det bjuder jag på ;)
Det kryllade av fåglar också...
 Sveriges fränaste apotek?
 Pizza i hotellsängen var huuuur gott som helst :)
 Vi laddade upp inför lördagen genom att gå och se Crashdiet i Kungsträdgården på fredagen...
 På lördagen tog jag mig ett glas vin...
...och sen kom regnet lagom inför festivalen...
 Alice Cooper var skitbra!
 Mötley Crüe var bra!
 Iron Maiden var fränt!
 Always look on the bright side of life...
 På söndagen träffade vi Tina, Oscar + Tinas mamma. Vi käkade pizza...
 ...och såg på en läskig film (Eyes wide shut) som slutade värdelööööst!
 Tina hade naturligtvis en passande madsk inför kvällen...................
Jag skrattade gott åt dessa gubbar på stan men jag lyckades ändå bli skrämd några gånger...

Jag återkommer senare under dagen med veckans kort ;)
Nu kom just Daniel och Pär och hämtade en lever som har legat i en back i min bil i två dagar. Jag hade glömt bort att de hade glömt den där så tur att de kom haha!
Hej svejs!

Inga kommentarer: