tisdag 17 augusti 2010

Igår sa vi hejdå till en febrig och förkyld Anna som lämnade oss för att dra tillbaka till Stockholm i morse. Vi tog med oss mat från Wok & Roll och käkade hos Marie i stan. Det var riktigt gott med friterad kyckling, sötsur sås och ris :) De var lite kul att de hade en sked som nummerlapp haha. Nåja, vi var hos Marie fram till klockan 20.00 då Anna blev så trött och slut så vi åkte hemåt.
 När jag kom hem så satt jag vid datorn en stund innan vi gick och la oss. Vi var faktiskt i säng redan vid 23-tiden, vilket har varit ovanligt denna sommar. Jag trodde då att jag skulle få mig upp tidigt i morse men klockan hann bli 11 ändå :(
Nu ska jag skynda mig till Brännfors och umgås med Sara innan det är fotbollsträning ikväll.
Ha en bra dag allesammans! :)

Inga kommentarer: