torsdag 26 augusti 2010

Först och främst så har jag legat i soffan idag också. Ryggen har varit betydligt bättre och det gjorde att jag bestämde mig för att jag skulle testa att spela innebandy ikväll...jag återkommer till det... Jag insåg nu när jag ligger här igen att morgondagen är min sista semesterdag. Jag har alltså varit ledig sedan den 5 juni och det känns måttligt konstigt att det är över nu. Konstigt men bra också!
Zingo har fortfarande kvar sitt sår så han har fått vara inne ända till ikväll. När jag satt i Amanda och Magnus bil på väg till innebandyn så blev jag rätt chockad av att det ringde från hemtelefonen till min mobil. Eftersom att Gurra var borta så förstod jag inte vem det kunde vara. Det var Tina!! Hon var uppe från Stockholm, hade glömt sin mobiltelefon, skulle hem från sin farfar och svängde förbi här. Hon kom ihåg vars nyckeln var och råkade släppa ut Zingo (han hoppade och öppnade dörren själv som han brukar. Men det visste ju inte hon att han brukade göra haha) innan hon hittade hemtelefonen och ringde för att höra ifall jag var långt borta. Och det var jag ju tyvärr så jag hann inte träffa henne :/
Innan innebandyn så var jag förbi Linda och Patrik. Jag lämnade igen en tröja till Linda och fick både kaffe och två böcker som Linda hade köpt på en bokrea på Skeria (campus) till mig!! Hur ofta händer sånt? Haha! Böckerna verkar skitbra och jag är riktigt glad över att jag fick de!
Jag har börjat läsa När mamma eller pappa dricker och den verkar vara väldigt intressant! Jag ska lägga mig och läsa mer ur den strax! TACK LINDA! (fast du läser ju inte min blogg men hahaha)
Innebandyn då? Jaa, jag har nog aldrig känt mig så kass på innebandy som ikväll. Jag började känna av ryggen...den sved, jag fick halsbränna och på gränsen för sura uppstötningar. Jag fattar inte vad det är med ryggen alltså. Jag uthärdade i alla fall och det var ju riktigt kul så jag längtar tills jag är fräsch igen och kan ge järnet ;)
När jag kom hem blev det kvällsfika...jag är ju tvungen att fika mycket sedan gårdagens bakning haha....
Nää, nu ska jag lägga mig och läsa, försöka bli bättre i ryggen och njuta av semesterns sista dygn ;)
God natt allesammans! :)

1 kommentar:

Bror din sa...

Tänk om du bjöd din bror som snällt lånade ut sin bandyklubba på sånt fika nån gång..