onsdag 18 augusti 2010

Ja idag är en ny dag. Och idag har jag hunnit försova mig lite, kört in till stan och hälsat på Maria och Jon, varit hos min jobbcoach för sista gången, åkt tillbaka till Maria och Jon, dragit ut Maria på stan och inhandlat linsvätska + ett nagellack... När jag kom hem igen så stekte jag upp pannkaka i mjölk och njöt av det innan det var dags att bege sig till mormor en stund. Mamma var också där. Efter en snabbvisit där så drog jag upp till Ljusvattnet på styrelsemöte. Kom hem därifrån vid 20.20, tog på mig mina inlines, varma kläder + reflexvästen och drog ut på en 7,5 kilometers runda i den uppfriskande höstluften. Det var 9 grader när jag for och 4 när jag kom tillbaka... Väl hemma igen så gjorde jag nå situps osv. innan jag hoppade in i duschen, ut igen, smörjde in mig i lotion + brun-utan-sol lotion, bytte sängkläder och satte mig i soffan där jag nu sitter ;) Ska hoppa i säng strax eftersom att jag ska orka mig upp tidigt imorgon då jag ska vara hos tandläkarn kl. 08.30. Jag har varit alldeles för lat med mellanrumsborstarna detta år så jag lär väl få skäll för det om inte annat ;p
Nåja, nu ska jag som sagt sova.
Har ingen bild att bjuda på heller, men ni kan ju tänka er mig åkandes inlines i höstkylan, trött som aldrig förr och dessutom rädd för att jag tror att jag hörde en björn i skogen på väg tillbaka mot Burträsk igen... Så, tänk er den som sagt!
God natt! :)

Inga kommentarer: