söndag 29 augusti 2010

Sista timmarna innan allvaret börjar... Imorgon börjar skolan på riktigt. Jag är lite nervös men det ska nog gå bra ;)Helgen har varit riktigt bra. I fredags var vi ju i Umeå och hade information och inskrivning på universitet och efter det så hälsade vi på lilla Tobbe ;) (Gurras systersons barn) Han var så underbart söt :) I lördags var det matfesten. Jag åt en kantarelltoast med WB-ost, en Souvlaki (typ grillspett, pommes och tzatziki)samt en räkstubbe. Det var riktigt gott! ;)
 Väl hemkommen till Burran igen så bestämde vi oss för att hitta på något tillsammans, jag, Gurra, Sara, (Nicke for till en annan kompis ;p), Empan och Conny. Vi drack lite vin och spelade Nintendo Wii hos Empan och Conny :)) Vi spelade tennis och bowling.
För mycket TV-spel? För mycket vin? Eller bara fejk? ;)
 Hahaha, det såg ut som att Sara var störtkär i mig ;)
 Jag trodde att jag skulle förstöra ryggen mer efter spelandet men den verkar faktiskt ha blivit mycket bättre och jag hade bara ont i hela armen idag.
Jag spelade till och med fotbollsmatch idag...mot Jörn...i Jörn... Vi slapp då regnet och vi vann med 6-1 så det gick ju toppen :)) Jag spelade bara de sista 25 minuterna men ;)
Nu ska jag hoppa i säng så att jag orkar med skolan imorgon. Jag börjar inte förrän kl 13 men måste ju fara dit i tid :)
God natt allesammans! :)

Inga kommentarer: