tisdag 24 augusti 2010

Det blev ingen fotbollsträning för min del ikväll då jag fortfarande ligger med min rygg :( Har varit uppe och fixat lite idag men det gör så ont när jag lägger mig ner igen. Det är inte så kul :/ Jag känner att det är påväg att bli bättre fast ändå inte. Det gör ont längre ner nu än förr. Nåja, någon dag går det väl över. Jag tycker för övrigt synd om min stackars älskade Zingo (svarta kissen) som har ett öppet sår på kinden. Jag höll på att svimma när jag såg det idag. Igår syntes det inte alls mycket eftersom att det var hår i vägen. Idag var det helt öppet och jag klarar inte av sånt. Nu håller vi Zingo inne så att vi ska kunna se hur såret blir framöver. Jag hoppas att det läker för imorgon drar Gurra iväg och jobbar i Stockholm och jag kan inte fara med han till veterinären. Jag pallar inte sånt. Nåja, han verkar då inte må dåligt av det än så länge. Han är bara sur för att han måste vara inne. Men idag låg de, Zingo och Zeus, och myste i sängen :)
Gurra gjorde en god middag till mig. Hemmagjort skrov ;) Mums!
Innan Fångarna på fortet började så passade jag på att baka lite då jag hade lovat Gurra att han skulle få något gott chokladigt ;) Det blev kladdkaka och kladdmuffins, båda med after eight.
Det blev mumsigt tillsammans med vispad grädde och nyplockade hallon :)
Nu ska vi se klart Fångarna på fortet.
Hej hopp!

Inga kommentarer: