lördag 21 augusti 2010

Jaja, nu håller jag på att göra om här igen :p Jag tycker att det är så kul att hålla på med att försöka hitta på nya layouts. Synd bara som sagt att jag inte har photoshop så om nån snäll människa vill ge mig det gratis så skulle jag vara evigt tacksam ;) Jag vet inte riktigt hur jag ska ha texten än men. För övrigt får ni stå ut med att de är kvar lite av den gamla layouten på sidorna :p
Nåja, idag har jag i alla fall inte alls mått bra. Vet inte om jag håller på att bli sjuk igen eller :/ Det har jag i alla fall inte tid med.
Det blev ett skrov till middag...
Och nu på kvällskvisten så slängde jag ihop en negerbollsdeg och drack kaffe till det. Fasen också, jag måste sluta käka på detta viset :p Nog för att jag verkligen inte åt upp all negerbollsdeg men...
Imorgon väntas jobb. Eller planeringsdag i alla fall, med ungdomsgårdarna i och runtom Skellefteå. Det ska nog bli trevligt bara jag lyckas hålla mig pigg. Sååå, hopp i säng nu! (Jag svara på kommentarerna imorgon).
God natt! :)

Inga kommentarer: