torsdag 5 augusti 2010

Här ligger jag i hotellsängen och glor på Luther på tvn. Jag har just fått ett glädjande besked om att jag kom in på Förskollärarprogrammet trots allt. Det känns toppen men nervositeten över att börja plugga på universitet kom genast fram! Jag vet inte hur man gör?! Jag fattar ingenting?! Känns det så för alla eller är det bara jag som tror att jag inte kommer att förstå ens hur jag ska sitta på stolen första dagen? Inspark? Vad innebär det egentligen? Pust. Det är mycket att ta redan på inför skolstarten känner jag ;) Ska även skicka efter ett utdrag ur belastningsregistret också. Som förhoppningsvis fortfarande är blankt ifall ingen har gjort något i mitt namn :)
Hur som helst så var vi i alla fall och åt middag på Pub Anchor. Jag åt en plankstek som naturligtvis var oerhört god, precis som all mat där ;) Ja jag tog ju naturligtvis ett vitlöksbröd till förrätt också ;)
Gurra är just nu ute på en pubrunda med sina polare men jag orkade rent inte följa med eftersom att jag fortfarande är så otroligt mätt efter middagen. Trots det så funderar jag allvarligt på att gå och handla lite godis. Jag ska ju faktiskt göra situps ikväll också så jag måste ju äta så att jag går jämnt upp ;) Jag ska kanske också köpa ett par joggingskor i morgon och gör jag det så ska jag ut och jogga en sväng här :) Jag hittade förresten en skitsnygg, cool (!), klänning idag, för 99 kr. Jag kunde inte låta bli :) Allt jag köper nu lånar jag visserligen av Gurra till, men det får han tillbaka när skolan och jobbet börjar om igen :)
Nu ska jag kolla vidare på tvn. Ha en trevlig kväll allesammans!
(Psst. Har inte min dator så jag kan inte föra över några bilder. Det kommer när jag kommer hem istället ;)

1 kommentar:

Anna sa...

ÅH KATARINA! Det kommer gå så bra att börja skolan och ni kommer få lära er precis hur ni ska göra. :D SÅ HIMLA ROLIGT!!!!! Jag ska ringa till dig sen, puss!!!