söndag 15 augusti 2010

Jag fortsätter med kräftskivan som ägde rum i onsdags hos Marie samtidigt som jag ligger och ser på Ghost whisperer. Snart blir det skräckfilm också...

 Maten var suuupergod. Där står även mitt bidrag...räkpajen med lime på...
 Snygg...håret ser stripigt ut men det är bara för att jag har det där bandet på partyhatten konstigt haha.
 Rebecca, Johan och Sofia var också där :)
 Födelsedagsbarnet (hon fyllde år dagen efter festen) och värdkvinnan för kvällen ;)
 Vi åt huuur mycket kräftor som helst och ändå blev det en massa till övers...
 Mums!
 Vi passade på att gratta henne lite :)
 Rebecca var ju där också :) + de goda efterrätterna varav en av dem (kladdkakan) fick följa med hem på natten. En bit alltså. Jag åt upp den kvällen efter och den var supergod! Även jordgubbskakan var supergod! Jag tycker att allt är gott tror jag :)
 Marie hade pyntat fint ute i lusthuset :)
Festen fortsatte inne hos Marie :)
Dagen efter, alltså i torsdags, så hade vi spelkväll för att ladda upp inför att dra till det gamla lokstallet mellan Boliden och Bastuträsk igen. Där vi var förr i sommar men då vågade jag knappt gå ut ur bilen. Den här gången...då gick vi minsann in, allihopa.
Vi åt glass med fruktsallad, maränger, chokladsås och strössel.. Mums!
 Någon gillade chokladsåsen...mmm (jaja, tillgjort kort ;)
Framme vid lokstallet...
 Det var kyligt där inne...brr...
Om ett tag återkommer jag med fredagen och lördagens kort ;)
Hej hopp!

Inga kommentarer: