torsdag 2 september 2010

Jaha, då var man snart redo för ännu en tripp till Umeå. Bara idag och imorgon kvar, sen är jag ledig ända tills på tisdag ;) Nu på morgonen har jag redan hunnit duscha, laga gröt, kokat bandspaghetti, rensat en grillad kyckling och gjort en pasta/kycklingsallad med diverse godsaker i, ätit gröten och suttit vid datorn. Nu ska jag göra mig i ordning så att jag är klar till kl 11 då jag beger mig mot storstan. Igår var jag så fruktansvärt slutkörd efter all information så att jag inte ens orkade fara på innebandyn. Ikväll ska jag i alla fall jobba så jag ska försöka ta det lugnt på skolan idag. Fast hur bra kan det gå med i princip samma schema som igår fast en föreläsning om IKT och lärande istället för om teorier... Jajja, he bli nog bra!
Ha en bra dag allesammans! :)

Inga kommentarer: