onsdag 8 september 2010

Trött




...hängig, tvingad att hålla mig vaken och plugga nu efter Idol men har minsann tänkt äta lite glass trots att jag knappast haft mer uppsvullen mage än just nu på väldigt länge. Glömde pillerna hemma idag när jag käkade lunch med laktos i haha.
Nåja, jag överlevde i alla fall dagens seminarium. Jag tror att folk tycker att jag pratar för mycket men va tusan, ingen annan pratar ju och då känner jag att jag måste prata... Det var ingen betygsättning på dagens seminarium vilket var skönt, men det kommer ju fler...
Jag åkte med bussen som går ända till Burträsk hem idag, men det gör jag aldrig mer kan jag lova. 15.30 avgår bussen från busstationen i Umeå men 16.00 har vi fortfarande inte lämnat Umeå och jag håller på att kräkas. 17.20 kom jag hem och käkade middag. Sedan har jag suttit i soffan och haft ont i ryggen.
Imorgon går jag till kl 12 och tänker snabbt åka hem igen. Via Ånäset. Bästa sättet att ta sig till Umeå. Fyy vad smidigt och snabbt det går. 20 min. med bil och sedan 49 min. med buss. Ingenting mot för den jäkeln idag alltså.
Nää, åter till verkligheten nu.
God natt! :)

1 kommentar:

MY sa...

HUR går skolan och NÄR ska du nu ha tid att hälsa på mig? ;)