lördag 25 september 2010

Oj, jag har inte orkar uppdatera här...men men... Igår kom Maria förbi på morgonen. Vi bokade hotell och aktiviteter inför avslutningsresan med fotbollslaget (+herrlaget). Vi ska åka till Umeå och mysa i mitten av Oktober :)
Efter det så drog jag på föreläsning om Incest på Naturbruks. De hade börjat tidigare vilket störde mig lite då jag ändå kom 10 min. tidigare och då hade de redan börjat. De hade ju trots allt bjudit in mig också. Nåja, det var en jättegripande föreläsning men tyvärr lite för stressad för min del. Men det var inte föreläsarens fel, utan de som arrangerat den...hmm... Jajja.
Efter föreläsningen så körde jag till Umeå och hämtade Anna som kom med flyget från Stockholm :) Vi drog hem, käkade middag på skilda håll och sedan kom Anna hit och vi cyklade ner till Tina, till hon och Pärs nya lägenhet, som var superfin!
 Eftersom att Tina skulle upp och jobba + att Pär skulle upp och jaga idag så drog vi därifrån rätt tidigt. Eller ja klockan hann ändå bli typ 22.30. Vad vi gjorde efteråt vill jag inte riktigt avslöja helt men ni får en förhandstitt på hur kul man kan ha i Burträsk på en fredagskväll i spöregn ;)
 Idag då? Jo idag har jag pluggat, kört två byråer + en spegel till Linda och Petra :) Efter det så åkte jag till Brännfors och lämnade släpen hos morbror Björn. Pratade även med han om mina vapen. Han ska överta kricon och Hanna ska få baikaln... Det blir nog bra :) Jag ska ringa polisen på måndag och göra klart inför det...
Kom hem vid 16-tiden, satte mig ner en stund och sedan lagade jag dagens middag: WB-kyckling med ris och sallad. Mumsigt värre är det! :)
Det kanske blir att se hockey hos Maria om en stund. Ska ringa och höra. Annars blir det tapetsering för min del :p
Ha en trevlig kväll allesammans! :)

Inga kommentarer: