fredag 3 september 2010

Ibland är det skönt att kunna vara trött när man kommer hem men inte andra gånger. Inte då jag ska jobba på kvällen. Då vill jag gärna vara pigg.
Jag har haft en bra första vecka i skolan men det har varit fullt upp för hjärnan vill jag lova. Det är det som har gjort att jag är helt slut nu.
Idag åkte jag med bussen från Umeå kl 12 och klev av i Ånäset där jag hade bilen. När jag börjar 8.30 så är det härligare att åka därifrån för då slipper jag kliva upp sådär supertidigt. Hur som helst. När jag anlände hit hem så såg jag Zeus sitta utanför dörren. Jag hade inte sett honom sen igår morse och han verkade ovanligt seg. Jag kände på honom och kände direkt en stor böld på hans högra sida så vi ringde djurkliniken och fick en akuttid. Helt plötsligt satt jag i bilen på väg in till Skellefteå istället för att ligga i soffan och plugga som det var tänkt. Vi kom hem för typ en halvtimme sen och jag börjar jobba 19.15 och jobbar fram till 23.45. Jag är ju måttligt trött redan så vi får väl se hur det går ikväll.
Imorgon tänkte jag sova hela dagen men jag kom fram till att det inte går då jag ska stå och ta inträde på herrarnas match i Ljusvattnet redan kl 12.30. Pust.
Nu ska jag kika på tv:n en stund och sedan dra iväg på jobbet.
Ha en trevlig kväll allesammans! :)

Inga kommentarer: