söndag 5 september 2010

Fullt upp hela tiden. Jag har saker att göra från morgon till kväll. Just nu tar jag en paus från alla måsten, men strax blir det plugg igen. Ska kanske också försöka börja med projekt göra om...vad jag ska göra om tänker jag inte berätta än!
Igår var jag i alla fall först och hjälpte till på herrarnas match i Ljusvattnet. Jag passade på att läsa lite då jag inte tog inträde ;)
Det var underbart väder igår faktiskt. Riktigt härligt höstväder :)
På kvällen hade jag tänkt dra iväg på den där bilträffen som var men jag fick inget svar från någon intresserad att följa mig så jag och Gurra såg två filmer istället. På Voddler, som för övrigt har blivit betydligt bättre än sedan sist jag skulle leta filmer där... Först såg vi i alla fall An American crime, som är baserad på en verklig händelse. Det var den mest tragiska film jag sett och jag var både arg och ledsen under tiden. För er som har läst Pojken som kallades DET så kan jag säga att den här filmen var baserad på en liknande historia fast om en flicka. Se den om ni vill se en känslosam film.
                                                                                                              1.bp.blogspot.com
Nästa film vi såg var lite gladare om man säger så...

                                                                                                                     be2hand.com
Det finns två till filmer som handlar om samma familj...
                                                                                                     img.movieberry.com
                                                                                                         movieposter.com
Vi har haft Look who's talking now hemma sen jag var liten och den har jag sett många gånger och sen såg jag tvåan för några år sen och nu när jag hittade trean också så kunde jag ju inte låta bli ;)
Jag blev naturligtvis även sugen på att se en massa barnfilmer men de kostade än så länge så jag väntar tills de blir gratis istället ;)
Till filmen passade vi på att gotta oss lite...eller i alla fall jag ;)
Näää, en ny dag idag som sagt. Inte liiiika fint väder men... Nu ska jag fortsätta plugga!
Ha en bra dag allesammans!

1 kommentar:

Anna sa...

Vad ska du göra om? Jag är nyyfniiken! :)