måndag 6 september 2010

Nyfiken?




Fortsätt vara det Anna, men här kommer en förhandstitt i alla fall ;)
Har varit i stan hela dagen och letat saker...........jag tror att slutresultatet kommer att bli toppen efter allt mitt letande ;) Dyrt men fint :)
Jag inhandlade också en grå kofta, ett par svarta leggings, ett svart långt linne och ett par mysiga svarta vinterskor.
Mamma bjöd på lunchen idag, på Tatung, och middagen åt jag, Marie och Rebecca på nya Kungsgrillen,
 Det var riktigt gott...men det var även gårdagens middag; hemmagjort mos och korv i ugn :) Det var längesen :)
Tycker för övrigt väldigt synd om Zeus som måste ha tratten på sig :(
Han låg hos oss igår kväll, sötkissen...
Nåja, åter till denna dag... Efter middagen drog vi på bio och såg I rymden finns inga känslor. En TOPPENFILM! Riktigt rolig och tänkvärd var den :) Se den!
Nu jamar min sjuka katt och vill umgås så nu ska jag mysa lite med honom innan jag hoppar i säng. Skola imorgon. Åker 06.45. Gäsp.
Sov gott allesammans! :)

1 kommentar:

Jessica sa...

känner du fanny och Mio?
Dom är mina grannar