fredag 10 september 2010

Domen




Det gick bokstavligen skiiiit med hårfärgningen. Nu är utväxten brun/röd och resten av håret är svart. Jaja, jag fixar det något annat årtionde.
Har i alla fall haft en supertrevlig dag hos Fanny idag :)
Jag fick inte tag på Linda som jag skulle hälsa på ikväll eftersom att hennes nr ligger på Empans gamla mobil som jag köpte...den som displayen gick sönder på för ett tag sedan. TYPISKT! Får se om hon kanske hör av sig istället? :)
Annars så kommer Sara strax hit och jag ska börja måla i hallen tror jag. Om Sara orkar med det. Annars så ser vi väl tv eller nått ;)
Just ja, farsan fick sin dom idag efter en misshandel som ägde rum i vintras. Man tror inte att det är sant, både att han faktiskt var så korkad att han slog en oskyldig människa och sen över straffet! Vad fasen ger det att ge honom 7.575 kr i böter? Det är ändå soc. (dvs. vi skattebetalare) som måste betala det, sen skyddstillsyn och 40 timmars samhällstjänst. Vadå för samhällstjänst? Han jobbar ju typ redan med sånt. Vad lär han sig? Ingenting eftersom att inget blir annorlunda. Jag hatar detta system. Det är ju helt sjukt. Nåja.
Ha en trevlig kväll allesammans! :)

Inga kommentarer: