söndag 12 september 2010

Hemligheter




Ja igår så hade vi supertrevligt. Vi fikade...
Vi var kreativa...
Efter det så gick vi på Lottas för att äta...
Vi väntade och väntade men till slut fick vi vår mat...och den var värd väntan kan jag lova ;)
Efter maten så drog vi på...jadu Anna... Om du bara visste vad vi gjorde... Har jag sagt det redan mån tro? Jag ska i alla fall inte berätta exakt vad vi gjorde, men roligt var det...tro det eller ej ;)

Och inte nog med en trevlig kväll... Gurra hittade något fantastiskt roligt i Umeå som han köpte...
Inte varje dag man hittar en sån fin LP-skiva ;)
Nåja, idag har jag i alla fall hunnit vakna, fått besök av Marie, ätit och sedan dragit iväg och stått och tagit inträde på herrarnas match i Ljusvattnet. Marie följde med mig vilket gjorde det hela betydligt mycket roligare ;)
Hmm, nu är Thorsten Laxvik på tv:n...han som sa "Det finns inga offer" på en utbildning för typ 3 veckor. Vilket fick mig att bli rätt irriterad faktiskt... Men men...
Efter matchen i alla fall så åkte jag hem och lagade en egenkomponerad grej. Det blev gott faktiskt :) Bacon, ananas, ris, cremé fraiche och WB-ost. Först gjort i pannan och sen in i ugnen en stund. Klart att det skulle bli gott förresten. Hur kan man misslyckas med såna ingredienser? :p
Nu ska jag plugga och sedan sandpappra en massa ;)
Ha en trevlig kväll allesammans! :)

1 kommentar:

Mli sa...

De där såg inte dåligt gott ut hörrödu. Skit också, nu blev jag hungrig :P