tisdag 28 september 2010




 






















Just nu känns det inte som att jag har så mycket till liv för utom att plugga. Jag är sjukt nervös inför första tentan som äger rum redan nästa fredag. Om det ska kännas så här inför varje tenta så vet jag tusan inte om jag pallar det. Jag får så sjukt ont i huvudet. Jag hoppas att det känns lugnare med tiden men jag är tveksam till att det kommer att gå. Nåja. Pluggar jag inte så jobbar jag på ug eller...ja vad gör jag mer? Planerar inför avslutningsresan för fotbollslaget... Sjukt mycket att göra nu med andra ord. Jag hann i alla fall med en lång promenad i förrgår tillsammans med min käraste Gurra. Hösten är vacker och det var skönt att komma ut en sväng.

 
























Jag hinner knappt träffa Gurra nu heller. Är inte jag i Umeå så är han i Stockholm, Örebro eller Alingsås osv. Känns rätt trist just nu. Blä.
Nyss kommit hem efter personalträff och nu ser jag på kvällens Idol. Undra om jag ska fika eller inte fika? Jag åt ju faktiskt ingen lunch idag så nu när jag börjar känna mig hungrig så borde jag faktiskt att få äta.
Just ja! Några roliga saker som hänt idag... Jag köpte först kurslitteratur för 508 kr för att några sekunder senare mötas av en P-bot på bilrutan (vilket jag inte kan fatta och ska överklaga imorgon för antingen har jag alltså haft tur i 4 veckor eller så har de gjort fel...jag hade ju betalat och allt...hmm...)




















När jag sen kom hem så passade jag på att ställa mig på vågen. Först blev jag flännig och trodde att jag hade gått upp 3 kg för att nästa sekund börja skratta och tro att jag gått ner 7 kg på två veckor med godisätande. Men hur stor var den chansen egentligen? Jag ställde mig igen och såg att jag inte hade gått upp något men heller inte ner ett gram. Kul. Men hur kunde jag ens tro att jag hade gått ner är ju frågan? Nåja, nya tag nån annan vecka haha.
När jag nu var på väg hem från personalträffen också så cyklade jag...när jag skulle svänga in på gården så tog jag ut svängen och försökte slå på blinkersen...jag är liiiite störd av all bilkörning tror jag haha.
Nää nu ska jag se klart och sen sova. Plugg som gäller imorgon.
God natt! :)

Inga kommentarer: