torsdag 30 september 2010

Åååh, hur kan man bli så himla stressad av att veta att man har en tenta att se fram emot? Hur orkar folk med det under en hel utbildning? Jag får ont i hjärtat och i huvudet. Det är inte kul alltså. Och kommer det att hålla i sig såhär mån tro? Fyyy i så fall.
Nåja.
Idag har jag varit ute och gått tillsammans med Gibson (hunden) och Simone (katten, nä, tjejen). Vi gick runt västomsundet. Nu hoppas jag att jag har gått ner 5 kg bara av det ;) Tack för sällskapet Simone! Det måste vi göra om :D
Efter promenaden så blev det plugg igen. Jag blev inte klar på förmiddagen utan det tog några timmar att läsa klart allt. Imorgon måste jag göra uppgiften...pust...

Har jobbat ikväll och nu sitter jag och ser på vem som kommer vidare i Idol.
Imorgon är det skola som gäller och sedan plugg, jogging och jobb.
God natt allesammans! :)

Inga kommentarer: