söndag 19 september 2010

Valvaka




ikväll...men före det så har jag hunnit med en hel del.
Först och främst så var jag inne i Skellefteå igår. Jag, Marie, Linnéa och Nisse åt först på Allstar, Skellefteås nyaste sportbar (sportrestaurang?):
Maten var fantastiskt god så där kommer jag definitivt att äta igen.
 Efter middagen for vi hem till Linnéa och Nisse och såg på hockeyn. AIK-Luleå. AIK förlorade men vad gjorde det när vi hade Maries goda kaka att äta och världens gulligaste lilla Bodil att busa med?


I morse så vaknade jag och var jätteförkyld. Eller både jag och Gurra var det. Det har blivit lite bättre under dagen men vi är fortfarande krassliga. Trots detta så har vi varit och röstat, Gurra har målat en massa, jag har gjort höstfint här hemma och lagat middag... Här är lite bilder över dagen:
Maten...lax och hemmagjord potatis/morotsmos + sås :)

Mina höstkreationer haha :)



 Ha en trevlig kväll allesammans! :)

2 kommentarer:

Miljöpartiet! sa...

Åh, vad mysigt! Nästan så att man snart får julkänslor! ;D

Mli sa...

Visst va maten bra på Allstar :) Blev riktigt imponerad faktiskt. Vad åt du där? Måste ju veta vad man vågar prova nästa gång ;).
Supermysiga höstdekorationer! Nu blev jag inspirerad! :)