onsdag 29 september 2010

Jag har tillbringat kvällen hos bästaste Muggan som har lagat gudomligt god mat (okej jag har hjälpt till liiite själv också) till hon och mig :)
  Det blev lax på olivolja- och spenatbädd med grädde, vitvinsvinäger och chevréost tillsammans med egenkomponerad "blomkålsmos" och avokado.
 Det smakade gudomligt kan jag lova :)

Ska försöka få över bilden på de goda kladdmuffinsen som vi (Marie) gjorde till efterrätt också men blogspot verkar inte vilja jobba tillsammans med mig just nu...okej, nu fungerade det äntligen ;)
Nu är jag hemma, glad över att ha vunnit en auktion på ett par skor över Tradera och så ser vi på Kvällsöppet med Ekdahl. Snart sova. 
Sov gott! :)

2 kommentarer:

Anna sa...

Men så gudomligt GOTT! De där me laxen skulle jag vilja ha recept på, fast de är nog kanske marie jag ska fråga? :)

Sofia sa...

Åh vad mysigt! Jag vill också bli bjuden på middag hos Marie! Nu längtar jag hem! Hoppas allt är bra med dig Katta :) Kram!