tisdag 1 februari 2011

Jaa...det var godare än vad det såg ut...ugnstekt falukorv med lök och WB-ost tillsammans med hemmagjort potatis/morotsmos :) MUMS! var det ;)
Och före den goda lunchen så var jag och Simone ute och gick på en jättehärlig promenad i den strålande vårsolen! Synd att jag inte tog med mig kameran bara. Men då hade jag nog inte gjort annat än att ta kort på allt haha. Vi var ute länge och skönt var det minsann!
Efter lunchen pluggade jag en stund och läste igenom lite mer inför morgondagens seminarium och sedan vek jag ihop kläder och la in i garderoben, bytte sängkläder och dammtorkade hela nedervåningen (så hemskt, jag skriver alltid nedervåningen. Undra hur ofta övervåningen blir städad då?...) och duschade. Nu har vi nyss ätit middag; köttsoppa och ljusugnsbröd med ost...mums igen ;)
Nu ska jag dra iväg till jobbet.
Ha en toppenkväll allesammans!

Inga kommentarer: