onsdag 2 februari 2011

Morgonen började med att jag var förbi läkaren och tog en massa prover. Får se svaren sen men det verkar då inte vara något fel på mig. Möjligtvis att ansträngningsastman är tillbaka, alt. att katterna har gjort att jag inte klarar av så mycket mer av allergipåverkan :( Känns hur hemskt som helst om det är katterna som gör att jag hostar för då vet jag inte vad vi måste göra. Vill helst inte tänka på det :(
Nåja, efter läkartiden så gick jag hemåt och hade seminarium via Skype. Efter det så åt jag och Gurra lunch på Edelvik. Sen var jag och Anna hos Evelina en sväng :)
Jag kom hem lagom till middag och sen blev det lite, lite plugg innan badminton.
Nu sitter jag i soffan och ska strax hoppa i säng.
Imorgon blir det plugg, plugg och åter plugg.
God natt allesammans! :)

Inga kommentarer: