tisdag 8 februari 2011

 Åh vilken härlig dag idag också!
Semlorna var för det första mycket goda i söndags...
 Och det är inte varje dag man får ha ett så här gott sällskap i köket:
Tindra ville baka en kaka...men blev lite putt när det inte riktigt blev som hon hade velat :p Men nästa gång så! :)
Igår var det skola och rantande hela dagen för efter skolan så skjutsade jag Frida (en klasskompis) till Skeå och passade då på att hälsa på mamma. Där snålade jag middag innan jag drog vidare mot jobbet. Man kan bli lite lätt irriterad på våra chefer ibland...våra högre chefer alltså. Blir det här inte bra så ska de minsann få bita i det sura äpplet för då jäklar drar jag igång nå stort. De har ju ingen koll alls. Jag kan inte gå in på detaljer eftersom att jag inte är säker på allt än men ändå. Jag skriver väl mer sen kanske!!
Idag har jag i alla fall pluggar och hunnit vara ute på en superhärlig skidtur med Anna. 6,5 km blev det. Inte så långt men...det var skönt!
Nu har jag duschat och nu ska jag laga middag inför ännu en kväll på jobbet.
Ha en toppenkväll allesammans!

1 kommentar:

Dannie sa...

Är mycket medveten om att de testar på djur, därför köper jag numera bara sminkprodukter från bodyshop, lily lolo och elf.
dock har jag kvar lite smink från makeupstore som jag köpte innan jag blev "medveten" om vad som händer. de sminket är ca. 2år gammalt nu. hehe (inte så fräsht jag vet) men jag tycker också det är dumt att slänga saker bara för att "make a statement" då har ju djuren lidit HELT i onödan om jag bara ska slänga sådant som fortfarande funkar att använda liksom. samma som med min fjällräven dunjacka. den fick jag för ca. 5år sedan och använder den flitigt varje vinter. för typ 2år sen visade de ju att dunen är plockade från levande fåglar. skittråkigt måste jag säga. skulle aldrig köpa en ny fjällrävenjacka idag då jag vet att de är dåligt. men jag tycker det är sjukt onödigt att slänga den bara för att...