måndag 14 februari 2011

Gurra ville inte vara en tönt som gav mig det här - så jag säger att han gav mig det för att vinna vår vikttävling hahaha ;)
Men det är ju ändå trots allt Alla ♥:ans dag idag!
Och jag har pluggat HELA dagen fram tills det var dags för jobb. På jobbet spelade jag innebandy hela kvällen + mördarboll i slutet så det blev verkligen träning! = skönt för träningsvärken, då kanske den släpper snart :)
Nu ska jag sova för att kliva upp tidigt imorgon bitti och fortsätta plugget. Dagen kommer att se ut ungefär som idag då det även då är dags för jobb efter plugget.
Fick för övrigt höra en fantastiskt rolig nyhet ikväll - ända från Bjurholmstrakterna ;) Det gjorde mig jätteglad! :) Tråkigt bara också på en hemsk nyhet från Bjurholm också. Ett hus mitt i centrum brann ner och en dog :( Inte alls kul... :(
God natt allesammans! :)

Inga kommentarer: