torsdag 17 februari 2011

Jag slängde ihop en grej i ugnen. Bacon, ris, paprika, lök, cremé fraiche, ananas och WB-ost blandat med herrgårdsost på toppen. Det blev mumsigt!
Igår var jag på skolan hela dagen och gick igenom tentorna med min basgrupp. Det var skönt och idag har jag skrivit klart den som ska in på måndag. Nu är jag bara nervös inför morgondagens muntliga tenta men jag kan som inte göra något mer åt saken. Gurra ska förhöra mig en sväng senare ikväll få se.
Nu ska jag och Anna (om hon inte börjar svamla nu för det känns så haha) iväg och simma.
Sen kanske vara med Tiiiniiiis?
Ha en toppenkväll allesammans!
Förresten - kolla in mitt blåmärke från då jag föll i trappen. Det är inte skönt....

1 kommentar:

Anna sa...

SVAMLA? Du menar få mens och feber och halsfluss samtidigt? ;) LYCKA TILL IMORRN! puss