torsdag 24 februari 2011

Idag tänkte jag vakna kl 7 men det blev kl 9 och jag var inte uppe och redo för plugg förrän klockan var 10... Läste typ en timme och den hämtade jag upp Gibsom och tog med han ut på promenad i först kvarnberget en sväng och sedan en extra bit...


Det var strålande vackert väder ute...synd bara att det var snäppet för kallt.






Väl hemma igen så käkade vi lunch (kräm och korv med vröd till det...men kolla Gurras dukning haha...platta och omaka Haha han tänkte inte på det själv heller...)


...och jag öppnade mitt paket som jag beställt från Nelly.se (com? :p). Där i låg nå roliga saker som man kan göra tryck på naglarna med. Tyvärr var jag sämst på det men övning ger ju färdighet så sen så! Jag ska visa er nån dag!
Där i låg även en mysig stickad lång tröja som jag också ska visa sen...
Efter att jag lekt lite med dessa nagelsaker så dammsugade jag och så fikade vi lite kaffe och en delicatoboll sådär lagomt sent...


...vilket innebär att middagen blir lite senare idag...men då hinner jag ju plugga lite extra så det ska jag göra nu.
Hej svejs!

Katta

Inga kommentarer: