onsdag 23 februari 2011




Jag som just hade skrivit jättelångt och så råkade jag ta bort allt :(
Just nu ser jag på Sveriges mästerkock och som jag har längtat :) Jag gillar dock inte dessa lagtävlingar men men!
Imorgon har jag hemmaplugg och jag ska börja läsa nästa veckas bok så att jag inte har jättemycket då...
Efter det så ska jag försöka komma mig iväg till Maria. Jag har lovat henne så länge nu...
Gurra köpte förresten hem en massa (jo en massa) delicatobollar idag så nu ska jag dricka kaffe och käka delicatobollar hela dagarna ;)
Det är för övrigt bara drygt en vecka kvar till House of Metal vilket ju känns toppen! Jag längtar!
Och det betyder också att det bara är en vecka kvar till Gurras födelsedag...och vad ska jag hitta på till honom? Hmm...
Blev då förresten ingen badminton ikväll då jag är så slö och inte kry...
Nä nu är pausen slut.
Hej hopp!


Katta

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv; Ja jag var där i somras med, men det var inte alls lika bra faktiskt :/ Affären låg typ en mil därifrån och maten kostade lite väl..! Men man ska väl inte klaga, hur lätt är det att skapa en hel festival liksom ;D
Du kanske också var där i somras? :D

Skinnjackan köpte jag på tradera för ett par år sedan :) Tror märket är Rock N' Blue :)
/www.zandrassmink.blogg.se