söndag 13 februari 2011

Nu ska ni få se på det sötaste som hittills har kommit till i världen...
Vår fina gudson Tobias! (producerad av Peter och Clara :)) Han är så charmig och gullig!! Jag längtar efter att få busa med honom då tiden har en tendens att gå alldeles för fort och han växer så det knakar...fast det är bra det också, för då kan jag snart dra med honom och spela hockey! ;)
För övrigt så jobbade jag hela fredagskvällen och igår spelade jag fotboll (eller ja, Futsal, på Nymekcupen) hela dagen då vi lyckades (på något konstigt sätt ;) komma till final och sluta som 2:a! Det tycker jag var oerhört kul då vi som spelade inte har träffats på flera månader och inte tränat ihop sedan i somras! Heja Ljusvattnet/Bjurfors helt enkelt!! Och vilken avslutning för laget då vi nu slår ihop oss med Klutmark framöver (som det ser ut).
Igår kväll drog jag in till stan på partaj med Matte, Magda, Josefin och co. Det var en riktigt rolig kväll! Jag var dock lite känslig efter allt sportande så kroppen var sliten och jag åkte hem med nattbussen (kl tolv).
Idag kan jag inte röra mig då träningsvärken är ENORM. Jag ligger som en död fisk i soffan och hoppas på att få mig upp snart då vi ska fara och gratta mina små bröder som fyllde år igår.
Ha en toppendag allesammans! :)

Inga kommentarer: