torsdag 10 februari 2011

Idag är det plugg som gäller för hela slanten. Jag har först haft seminarium via Skype och sedan läst en massa inför nästa veckas muntliga tenta. Jag hann med en lunch på Edelvik med Matte, Palle och Bella också.
Nu ska jag laga middag för att sedan hinna vara med Maria en sväng innan det är dags för fotbollsträning (alt. simning ifall fotbollen inte blir av).
Så här blev förresten håret som jag klippte och färgade hos Linnéa igår!
Jag är toppennöjd även om jag ser ut som en riktig plugghäst (fast det är jag ju också) på bilden! Det skulle visserligen bli blont men det gick inte men då fick de bli lite ljusare i alla fall - med lite slingor också.
Hej hopp allesammans!

3 kommentarer:

Marie sa...

Fint det blev och du ar! Later mindre trevligt med magsar, sa var radd om dig och forsok ta det lugnt! Njut av vintern ocksa (har hort att det ar kallt och kaos som vanligt)! Puss och Kram!

Marie sa...

Skrev just en kommentar om att du ar snygg i haret och i ovrigt ocksa! Att du ska ta det lugnt med magsaret och ta hand om dig! Kommentaren ar som bortblast! Skot om dig, puss och kram!

Marie sa...

JAG AR SA BLOND! HAHAHA!