torsdag 3 februari 2011

Jag är glad idag - av flera anledningar...
Anledning 1 är att jag fick VG på förra hemtentan :) Det satt riktigt skönt efter allt jobbigt med pluggandet.
Anledning 2 är att jag har bokat en klipp- och färgtid nästa vecka hos Linnéa. Marie drar ju från landet (hon är i sthlm nu) imorgon. Mitt hår är verkligen för långt nu.
Anledning 3 är att jag har varit duktig och skottat idag. Jag funderar på att gå ut en sväng till men vi får se. Jag har en del plugg kvar att göra också men jag känner mig så tom i huvudet så jag vet inte om det är lönt att försöka plugga då.
Anledning 4 är att jag lyckades göra en så kopiöst lyckad soppa för en gångs skull. Den uppe på bilden. En broccolisoppa med lite grädde och vitlök i, samt en klick créme fraiche och lite WB-ost på ;) Jag blev riktigt mätt av en tallrik vilket aldrig brukar ske när jag äter soppa! Och den var ju så himla enkel att göra också!!
Anledning 5 är att Gurra kommer hem snart. Med ett tidigare plan ;)
Anledning 6 är att jag ska vara duktig och fara och simma med Anna nu kl 19.30.
Heja heja, nu hittar jag inga fler anledningar ;p
Nu ska jag nog ändå tvärplugga lite innan jag drar iväg.
Ha en toppenkväll allesammans!

2 kommentarer:

Tina sa...

Jag tyckte att jag såg dina skoooor ;)

Rebecca sa...

Ska ni till evve ikväll ??