måndag 28 februari 2011

Blev ingen skola idag då Gurra är i sthlm och jag inte kan hämta honom så då var han tvungen att ta Volvon då Polon inte fungerar. Men se på tusan, jag fick igång bilen idag så att jag och Anna fick oss iväg till grobban på Lappvattsheden!


Vi solade och tittade på alla renar som sprang fram och tillbaka på andra sidan grobban.


Gibson var med också men jag fick inte taget nå kort på han tyvärr...


Efter att vi blev lite för rädda för djuren som lät då for vi in till Burträsk igen. Fast till kajen för att sola vidare en stund till. När vi väl skulle hem igen så startade såklart inte bilen!! Tur hade jag dock att Emeli kom med startkablar och bil... Tur att jag inte körde till Umeå alltså!
Nu har jag laddat upp batteriet en stund och tagit bort minuspolen så att det inte drar ström i onödan. Så att jag kanske kan köra till jobbet ikväll då jag ska ha med mig 2 olika kladdkakor som jag bakade på förmiddagen... Undra förresten hur de kommer att smaka...
Hej hopp!
Katta

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA! JAG VANN! :) Slog vad om att den forsta som skulle hitta adressen var Katta! ;) Seriost sa ville ja nog bara forst for mina narmaste. Men det gar ju inte, har ju varit en MASSA som jag inte kanner osv som skriver till mig. Nagon som velat jag ska maila bilder pa mig osv. Jag reser ju och det ar nummer ett. Hoppas ni verkligen har det bra. Jag saknar dig, Matte, dom andra ledarna och ungdomarna. Men maste ha fokus pa resan