lördag 19 februari 2011

Jag och Anna konstaterade ikväll den faktan om att vi har blivit gamla...
Igår skildes (skiljdes? båda verkar vara rätt?) vi åt redan före kl 23.00 och jag låg i sängen innan 23.30. Ikväll lämnade jag av henne hemma redan 22.07 och nu ligger jag i soffan redo för sängen redan övertrött...
Dessutom så skruvade jag upp volymen i bilen för att visa hur det lät när vi som yngre åkte i epatraktorer eller raggarbilar. Då skrek Anna "AAAJJJ!!" och höll för öronen... Men men, vi är inte bittra för att vi är gamla inte ;) Vi åt en massa godis i hopp om att hålla oss vakna och nu får vi ju då sova ut rejält i helgen i alla fall. Det kanske behövdes.
Jag har förresten också konstaterat under kvällen att jag är i stort behov av nya Powerskor (som ni kan se)
Fast de har hållit länge. Säkert i typ 10-15 år i alla fall. För först hade mamma dem och sen har jag då haft dem i typ 7 år... Men nu är de helt slut...
Nåja, nu är övertiden slut och jag måste sova.
God natt allesammans!

1 kommentar:

Rebecca sa...

Hajsan bajsan:) Ja du det verkar vara på tiden ja att du skaffar nya skor katta :) Du hoppas vi kan träffas snart och ha det mysigt eller nå :)